Strona 1 z 1

Chrobotanie w układzie kierowniczym

PostNapisane: 9 paź 2018, o 09:10
przez Veberty
Podczas jazdy i na postoju przy pracującym silniku, kiedy pracuje wspomaganie kierownicy - układ hydrauliczny przy maksymalnym skręceniu kierownicy w lewo bądź w prawo do oporu słychać chrobotanie, ocieranie bądź podobne odgłosy. Odgłosów nie ma przy normalnym skręcaniu kierownica. Wspomaganie jest ok. Odgłosy opisane wyżej mogą pochodzić od pracującego układu hydraulicznego. Dlaczego chrobotanie jest przy maksymalnym skręcie kierownicy, kiedy trzymam ją do oporu. Podczas jazdy przy manewrowaniu na parkingu tez to występuje bo skręcam kierownicą do oporu.
____________________
https://czesciaso.pl/pl/p/Rozrzad-lancu ... 8158B-/672

Re: Chrobotanie w układzie kierowniczym

PostNapisane: 9 kwi 2024, o 10:33
przez mayczak
A wiedzieliście, że w układach kierowniczych można znaleźć coś takiego, jak orbitrole? Orbitriol to inaczej hydrostatyczny zawór skrętu, który znajduje zastosowanie jako sterownik skrętu kół skrętnych pojazdów w układach kierowniczych. Ofertę tych elementów znajdziecie na stronie https://www.hydraulikadlarolnika.pl/ - Hydraulika siłowa - Sklep K1 Centrum Hydrauliki Siłowej.