Skomplikowany "E" Mercedes
Kategoria: Aktualności » Ciekawostki, opublikowano: 2016-04-04, zamieścił: redakcja2
Jazda samochodem powinna sprawiać przyjemność, a samochód być prosty i intuicyjny w prowadzeniu. Wszelkie zastosowane udogodnienia powinny nimi być.
A czy tak rzeczywiście jest w nowym Mercedesie, który koncert promuje jako najbardziej zaawansowaną technologicznie limuzyną?
Lubię technologię i udogodnienia, jakie sobą wprowadza, jednak samochód to nie rakieta kosmiczna, i niech nim zostanie.
Twórcy nowego Mercedesa chyba o tym zapomnieli bowiem ilość systematów, którymi został naszpikowany ten model najnormalniej w świecie straszy.
Pod ładną stylistyką oraz uporządkowaniem, przedarcie się przez możliwości (chociażby multimedialne) tego samochodu jest niewykonalne.To tak jak z internetem, jest wszechpotężny, zawiera wszystko ale znalezienie tego co akurat potrzebujesz... no dobra idźmy dalej.
Patrząc ma tego Mercedesa E- Klasy widzisz Mercedesa Klasy - C. Na szczęście tylko z zewnątrz, ale nie ukrywajmy że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. A w tym wypadku pierwsze wrażenie mówi - JESTEM TANI.
Przyjrzyjmy się teraz jego wnętrzu, wszak to ono jest najważniejsze
i muszę przyznać, że dzięki zastosowanym materiałom oraz wykończeniom z górnej półki, Mercedes w końcu dorównał Audi.
Siadając za kierownice nie czujesz się jak w klasie - E, tylko jak
w klasie - S. A jego barokowy wygląd, no cóż. Jedni go pokochają, inni nie. Wnętrze zostało wyciszone, a zawieszenie, działa cicho i precyzyjnie.
Mercedes ten został wyposażony w Drive Pilot, technologia super ale czy na Polskich drogach przydatna? Pewnie tak, ale niestety w świetle naszego prawa nie możemy z niej skorzystać... to naprawdę boli.
Mam jednak dobrą wiadomość, w pełnej determinacji możemy wykorzystać technologię wykrywającą zagrożenie. System ten nas wspiera, a nie przejmuje całkowitą kontrolę.
A tutaj podstawowe kompendium wiedzy:
Nadwozie - sedan, 4d
Silnik* - benzynowy R4, 1991 cm3
Moc* - 184 KM (przy 5500 obr./min.)
Moment obr.* - 300 Nm (przy 1200-4000 obr./min.)
Skrzynia biegów* - automatyczna, 9-biegowa
Napęd* - na tylne koła
Wymiary - 4923 x 1852 x 1468 mm
Rozstaw osi - 2939 mm
Poj. bagażnika - 540 l
Śr. zużycie paliwa - 5,5 l/100 km
Prędkość maks.* - 240 km/h
Cena* - od 190 000 zł
* dane dotyczą wersji bazowej
Twórcy nowego Mercedesa chyba o tym zapomnieli bowiem ilość systematów, którymi został naszpikowany ten model najnormalniej w świecie straszy.
Pod ładną stylistyką oraz uporządkowaniem, przedarcie się przez możliwości (chociażby multimedialne) tego samochodu jest niewykonalne.To tak jak z internetem, jest wszechpotężny, zawiera wszystko ale znalezienie tego co akurat potrzebujesz... no dobra idźmy dalej.
Patrząc ma tego Mercedesa E- Klasy widzisz Mercedesa Klasy - C. Na szczęście tylko z zewnątrz, ale nie ukrywajmy że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. A w tym wypadku pierwsze wrażenie mówi - JESTEM TANI.
Przyjrzyjmy się teraz jego wnętrzu, wszak to ono jest najważniejsze
i muszę przyznać, że dzięki zastosowanym materiałom oraz wykończeniom z górnej półki, Mercedes w końcu dorównał Audi.
Siadając za kierownice nie czujesz się jak w klasie - E, tylko jak
w klasie - S. A jego barokowy wygląd, no cóż. Jedni go pokochają, inni nie. Wnętrze zostało wyciszone, a zawieszenie, działa cicho i precyzyjnie.
Mercedes ten został wyposażony w Drive Pilot, technologia super ale czy na Polskich drogach przydatna? Pewnie tak, ale niestety w świetle naszego prawa nie możemy z niej skorzystać... to naprawdę boli.
Mam jednak dobrą wiadomość, w pełnej determinacji możemy wykorzystać technologię wykrywającą zagrożenie. System ten nas wspiera, a nie przejmuje całkowitą kontrolę.
A tutaj podstawowe kompendium wiedzy:
Nadwozie - sedan, 4d
Silnik* - benzynowy R4, 1991 cm3
Moc* - 184 KM (przy 5500 obr./min.)
Moment obr.* - 300 Nm (przy 1200-4000 obr./min.)
Skrzynia biegów* - automatyczna, 9-biegowa
Napęd* - na tylne koła
Wymiary - 4923 x 1852 x 1468 mm
Rozstaw osi - 2939 mm
Poj. bagażnika - 540 l
Śr. zużycie paliwa - 5,5 l/100 km
Prędkość maks.* - 240 km/h
Cena* - od 190 000 zł
* dane dotyczą wersji bazowej
Zobacz również:
- Niesamowity luksus i najdroższa kierownica na świecie - Kiedyś pokazywaliśmy najdroższe opony na świecie, teraz przyszła kolej na kierownicę, którą umieszczono w SUVie Prombron Black Alligator.
- Maybach S600 Pullman, czyli najwyższy poziom ochrony - Najwyższy poziom ochrony w klasyfikacji odporności pojazdu nosi oznaczenie VR9 i takim oto oznaczeniem może pochwalić się Mercedes Maybach S600 Pullman Guard, który wytrzyma ostrzał z długiej broni oraz wybuch małego ładunku.
- Mercedes E All-Terrain - Niemiecki koncern zaprezentował model, który będzie rywalizował z Audi A6 Allroad, czy Volvo V90 Cross Country.
Daj znać znajomym
Losowe Auta
-
Audi b2Pojemność 1.8 Moc: 90 Rodzaj paliwa: Pb Zamieścił: krystian281995 -
Audi A3 8p quattroPojemność 2.0 Moc: 140 Rodzaj paliwa: ON Zamieścił: Dudex -
Peugeot 307ccPojemność 2.0 Moc: 136 km Rodzaj paliwa: Pb Zamieścił: kamil.muszol -
MarcinPojemność 1.9 Moc: 115 Rodzaj paliwa: ON Zamieścił: Szady___
Losowe Galerie
-
Nissan
Zdjęć: 4
>.< -
Calibra
Zdjęć: 1
moja cali -
Samochody w finałach - Extremizer Motor Show Rudniki 2012
Zdjęć: 45
Przegląd samochodów uczestniczących w finałach SSS Extremizer Motor Show w Rudnikach -
Moje 1 autko ^^
Zdjęć: 1
Alfa Romeo 145 1.4 16v T.S 103km -
hondzina ;D
Zdjęć: 1
bessstiaa
Kalendarz Imprez
< < | May 2024 | > > | ||||
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Nd |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | ||
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Shout Box
06:12:30 justinrobinson
:
05:39:11 elaclark
:
11:42:32 Warsaw Dental Center
:
01:15:43 Nevillberger
:
20:22:40 wojast66
:
10:29:39 Anastasia
:
19:40:45 kyjoho
:
19:55:58 kyjoho
:
19:55:59 kyjoho
:
19:56:01 kyjoho
:
19:56:04 kyjoho
:
19:56:13 kyjoho
:
19:56:23 kyjoho
:
19:56:27 kyjoho
:
19:56:34 kyjoho
:
19:56:36 kyjoho
:
19:56:37 kyjoho
:
19:56:38 kyjoho
:
08:34:38 syed
:
11:03:16 Adams J
:
Odznacz aby wyłączyć automatyczne
przewijanie okienka. Może
to być przydatne gdy próbujesz
odczytać starsze wiadomości a
automatycznie przewijające się
okienko utrudnia Ci to.
przewijanie okienka. Może
to być przydatne gdy próbujesz
odczytać starsze wiadomości a
automatycznie przewijające się
okienko utrudnia Ci to.
Zaloguj się aby pisać w shoutboxie,
zarejestruj się jeśli nie masz konta.
Komentarze